poniedziałek, 13 października 2014

Akcja Reaktywacja

Minęło sporo czasu od ostatniej publikacji. Chyba blogowanie mnie trochę przerosło. Nie zdawałam sobie sprawy jaki ogrom pracy trzeba włożyć żeby opublikować posta. Mam nadzieję, że reaktywuję mojego bloga. Chęci są, a jak wyjdzie w praktyce czas pokarze.

Kiedy tu była cisza ja w zaciszu swojego domu bynajmniej nie próżnowałam. Powstawały różne twory, wytwory szyciowe i nie tylko. Ale o tym może innym razem.

Dziś chciałabym wam pokazać moje ostatnie poczynania, które przygotowałam na loterię fantową w szkole mojej córki. Mam nadzieję, że rzeczy się spodobały i trafiły w dobre ręce.

A oto Pan Pinokio we własnej osobie. 



Wiem już, że wylosowała go dziewczynka i bardzo miała uśmiechniętą buzię:)




Notesy - pamiętniki. Jeden dostała moja córcia, by mogła zapisywać swoje pierwsze wspomnienia ze szkoły.






I jeszcze coś dla miłośników książek. Zakładki na pewno się przydadzą.




Pozdrawiam Was serdecznie i do miłego zobaczenia,

Lola

4 komentarze:

  1. Karola miło, że wracasz:) coś o tym wiem że po tak długiej przerwie jakoś ciężko.. Na loterię przygotowałaś piękne rzeczy:) zwłaszcza pinokio uroczy:)
    pozdrawiam ciepło Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko piękne... Pinokio cudny, wiem ile pracy trzeba włożyć, aby "wyprodukować" takie cacko :) i podziwim, ale to notesy skradły moje serducho w całości :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna przedmioty stworzyłaś :) Czekam na następne nowości.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko jest utrzymać aktywność w regularnym prowadzeniu bloga. Życzę dużo powtarzających się planów.

    OdpowiedzUsuń